איך להיות הרפתקני יותר במיטה

סיפורי סקס

350 מילים

הפיכת חיי המין שלך למרגשים והרפתקניים יותר לא חייבת להיות קשה. גברים בכל מקום מחפשים דרכים להוסיף קצת חקירה וכיף לחוויית חדר השינה שלהם, ויש הרבה דרכים לעשות בדיוק את זה. בין אם אתה מבקר בישראל רורוצה לבלות עם  כמה נערות ליווי או שאתה רק מחפש לנסות משהו חדש בבית עם השותפה שלך, הנה מדריך איך להיות הרפתקני יותר במיטה.

התחילו בקביעת מצב הרוח; עמעמו את האורות, הדליקו כמה נרות והשמיעו מוזיקה ברקע. לבשו משהו סקסי או מחמיא כדי להגביר את הביטחון העצמי שלכם ושל בת הזוג שלכם – פעולה זו יכולה לעזור לכם לחקור פינות חדשות בחיי המין שלכם יחד. לנוע יותר, לנסות תנוחות שונות ואולי אפילו להשתמש בסוג אחר של חומר סיכה או צעצוע כדי להתחיל דברים. תקשורת אחד עם השני על מה שאתם אוהבים ומה מרגיש טוב לא רק תהפוך את החוויה שלכם למהנה יותר, אלא גם תגרום לשניכם להרגיש יותר בנוח אחד עם השני ופתוחים יותר לנסות דברים חדשים.

אם אתם מרגישים אמיצים, נסו לבלות סוף שבוע עם נערת ליווי או שתיים, או אולי אפילו שלישייה. זה יכול לעזור לך לדחוף את גבולות אזור הנוחות שלך בחדר השינה ומחוצה לו. מקינק, דרך BDSM ועד פטישים, יש עולם שלם של אפשרויות בעולם המין שאתה ובת זוגך (או היזיזה) יכולים לחקור.

לחקור את המראות והצלילים של מקום חדש יכול להיות גם חוויה חושנית להפליא. תוכלו לצאת יחד לטיול בישראל ולחקור את חיי הלילה, לספוג קצת תרבות ולנסות כמה פעילויות הרפתקניות חדשות.

לבסוף, היו פתוחים לנסות דברים שונים ואמצו את חוסר הוודאות. הבינו שאם משהו הוא לא בהכרח משהו שאתם מרגישים בנוח לנסות, פשוט עשו אותו צעד אחר צעד. קח את הזמן להתנסות, להקשיב לבת הזוג שלך ולהכיר מה הם אוהבים. דברו על מה שאתם רוצים וצריכים מחיי המין שלכם והכי חשוב, תיהנו מזה.

לא משנה מה אתה עושה, להיות הרפתקני במיטה הוא הכל על תקשורת, אמון ולחקור את הלא נודע. מחקירת מקומות או פנטזיות חדשות ועד לנסות תנוחות שונות ולקנות הלבשה תחתונה סקסית, ישנן דרכים רבות להתניע את חיי המין שלך עם הרפתקה קטנה. אז למה אתם מחכים? החזירו את הניצוץ לחדר השינה והביעו את עצמכם.

אם תרצה לכייף עם נערות ליווי, תוכל למצוא אותן כאן: https://www.sexytester.com

חדשות הגייז מאמרים נוספים

תל אביב: העיר התוססת של ישראל

ממוקמת על חוף הים התיכון, תל אביב היא אחת הערים השוקקות בישראל. עם התרבות התוססת שלה, החופים היפים וחיי הלילה התוססים, תל אביב הפכה ליעד חובה למטיילים מכל רחבי העולם. בפוסט בבלוג…

תל אביב: העיר התוססת של ישראל

אוננות: שבירת הסטיגמה ואימוץ אהבה עצמית

אוננות, מילה שמעוררת לא פעם רגשות של בושה ומבוכה, היא מעשה שהיה אפוף סטיגמה במשך מאות שנים. למרות שמדובר בהתנהגות אנושית טבעית ונפוצה, היא עדיין נחשבת לנושא טאבו בתרבויות רבות. למרות זאת,…

אוננות: שבירת הסטיגמה ואימוץ אהבה עצמית

נערות ליווי: לחקור את עולם החברות המקצועית

בחברה המודרנית, הרעיון של שכירת נערת ליווי הפך מקובל יותר ואפילו מקובל חברתית. עם זאת, המונח "נערת ליווי" נושא לעתים קרובות קונוטציה שלילית, הקשורה לפעילות בלתי חוקית או ניצול. במציאות, עולם הליווי…

נערות ליווי: לחקור את עולם החברות המקצועית