החוויות של סטודנית ישראלית שעבדה בליווי

סיפורי סקס

306 מילים

פעם הייתי כל כך תמימה . הייתי סטודנטית בישראל, למדתי את הקורס שלי בתולדות האמנות וחלמתי בהקיץ על העתיד שלי. כמו כולם נאבקתי בשביל להצליח לשלם את שכר הדירה ואת שכר הלימוד. לא הבנתי שאני עומדתלפתוח פרק בלתי צפוי בחיי.

הכל התחיל כשהייתי צריכה כסף לשלם את שכר הדירה והחשבונות שלי – כסף שפשוט לא היה לי או לא רציתי לבקש. ראיתי כמה מחברותיי מפרסמות על חוויותיהן כנערות ליווי, והחלטתי לנסות. חשבתי שעבודה בסביבה עם אמצעי בטיחות קפדניים תהיה שווה את זה בשביל הכסף.

המפגש הראשון שלי היה עם גבר בתחילת שנות הארבעים לחייו. הוא היה אדיב ועדין, ורק אחרי שהוא שילם לי הבנתי מה בדיוק קרה. הרגשתי תערובת מוזרה של הקלה, הפתעה ומבוכה. אחר כך הרגשתי תחושה מוזרה של שחרור. בפעם הראשונה הרגשתי בשליטה, ויכולתי לקבל את ההחלטות שהשפיעו ישירות על חיי.

ככל שהתחלתי להרגיש יותר בנוח בעבודה שלי, הבנתי שיש דבר אחד שאני מאוד נהנית ממנו. זה היה הסקס. הופתעתי לגלות שאני אוהבת לחקור סוגים שונים של סקס, בדרכים שמעולם לא דמיינתי. גיליתי שאני נהנית לגרום לגברים שהייתי איתם להרגיש עוצמתיים ומיוחדים, ולעתים קרובות זכיתי לנשיקות ומחמאות שגרמו לי להרגיש רצויה ונחשקת.

באופן מוזר, אהבתי גם את המחשבה שאני סוד של מישהו. גברים רבים ניהלו חיים כפולים ושמרו על הפגישות שלנו בסוד, ואני אהבתי את הרעיון להיות כל כך נחשקת שהם ישמרו לי את הסוד הקטן שלהם. אהבתי את האתגר של להתמסר למישהו בלי שישפטו אותי, ועם הזמן התחלתי ליהנות מהרעיון שאני יוצרת מרחב של הנאה צרופה שבו הגבר יכול לשחרר ופשוט ליהנות מהרגע.

למרות שעדיין מזלזלים בליווי בחברה הישראלית, אני אוהבת לחשוב שהרווחתי משהו מהחוויות שלי כנערת ליווי. עכשיו יש לי הערכה לגבולות בריאים במונחים של מין ומערכות יחסים, ואני מבינה את החשיבות של הסכמה. ויותר חשוב, עכשיו אני מבינה את כוחה של ההנאה, ואת החשיבות של להרגיש רצוי ורצוי. התקופה שבה עבדתי בסוכנות vescort.co.il הייתה תקופה נהדרת ומספקת עבורי. 

חדשות הגייז מאמרים נוספים

תל אביב: העיר התוססת של ישראל

ממוקמת על חוף הים התיכון, תל אביב היא אחת הערים השוקקות בישראל. עם התרבות התוססת שלה, החופים היפים וחיי הלילה התוססים, תל אביב הפכה ליעד חובה למטיילים מכל רחבי העולם. בפוסט בבלוג זה, נבחן מקרוב…

תל אביב: העיר התוססת של ישראל

אוננות: שבירת הסטיגמה ואימוץ אהבה עצמית

אוננות, מילה שמעוררת לא פעם רגשות של בושה ומבוכה, היא מעשה שהיה אפוף סטיגמה במשך מאות שנים. למרות שמדובר בהתנהגות אנושית טבעית ונפוצה, היא עדיין נחשבת לנושא טאבו בתרבויות רבות. למרות זאת, מעשה ההנאה העצמית…

אוננות: שבירת הסטיגמה ואימוץ אהבה עצמית

נערות ליווי: לחקור את עולם החברות המקצועית

בחברה המודרנית, הרעיון של שכירת נערת ליווי הפך מקובל יותר ואפילו מקובל חברתית. עם זאת, המונח "נערת ליווי" נושא לעתים קרובות קונוטציה שלילית, הקשורה לפעילות בלתי חוקית או ניצול. במציאות, עולם הליווי המקצועי הוא הרבה…

נערות ליווי: לחקור את עולם החברות המקצועית