לחוות אורגזמות חזקות יותר

סיפורי סקס

387 מילים

עבור רבים, השגת עוצמות אורגזמיות במין היא משהו שנראה להישאר מחוץ להישג ידם לא משנה כמה קשה הם מנסים. כמובן, חלקם עשויים להיות קרובים להגיע לשיאם, אבל עבור רבים, נראה שהם לא מסוגלים להגיע לגלי העונג שחלקם עשויים לחוות. אם אתה תוהה איך להגיע לעוצמות אורגזמיות בסקס, יש כמה טיפים שיכולים לעזור לך להגיע לשם.

1. תקשורתהיא המפתח – אחד המפתחות להגיע לעוצמות אורגזמיות במין הוא תקשורת עם בן / בת הזוג שלך. אתה צריך לתקשר את הרצונות והצרכים שלך כדי להבטיח ששניכם מקבלים בדיוק את מה שאתם צריכים ורוצים. דיאלוג פתוח זה יבטיח ששניכם נמצאים באותו עמוד ושהחוויה תהיה מספקת ומהנה עבור שניכם.

2. התנסו בתנוחות, צעצועים וטכניקות שונות – התנסות בתנוחות מין שונות, צעצועי מין ואפילו טכניקות שונות יכולה לעזור לכם להגיע לעוצמות אורגזמיות במין. לא רק שזה מוסיף משהו חדש לחיי המין שלך, זה יכול לעזור לך לגלות מה עובד הכי טוב עבור שניכם כזוג. על ידי התנסות בתנוחות, צעצועים וטכניקות שונות, תוכלו ללמוד יותר על הגוף אחד של השני ומה נדרש כדי להביא את שניכם לשיא ההנאה. אפשר גם להתנסות עם נערות ליווי. 

3. התמקדו במשחק מקדים – אל תזלזלו בכוחו של המשחק המקדים. לקחת את הזמן כדי להתמקד במשחק מקדים לפני שמנסים סקס חדירה יכול להיות אחת הדרכים הטובות ביותר להגיע לעוצמות אורגזמיות במין. משחק מקדים יכול לכלול כל דבר, החל מנשיקות וליטופים ועד מין אוראלי. הזמן הזה שמושקע בחיבור אחד עם השני ובחקירת הגוף אחד של השני יכול לעזור להפוך את חווית המין להרבה יותר מהנה ואינטנסיבית.

4. התחברו לרגשות שלכם – אי אפשר להכחיש את הכוח שיכול להיות לרגשות במהלך סקס. על ידי התחברות לרגשות שלך והתמקדות באיך אתה מרגיש באותו רגע, אתה יכול לחוות רמות מוגברות של הנאה ולהגיע לעוצמות אורגזמיות במין. זה אומר להיות מודע לגוף שלך ולהרגיש באמת כל תחושה שמגיעה עם החוויה.

5. קחו הפסקות לאורך כל התהליך – קל לשכוח שסקס הוא מרתון, לא ספרינט. לקיחת הפסקות לאורך כל התהליך יכולה להיות אחת הדרכים הטובות ביותר להבטיח שאתה מגיע לעוצמות אורגזמיות במין. לקיחת הפסקות כדי להסדיר את הנשימה ולהחליף תנוחות יכולה לא רק לעזור לך למצוא הנאה בתחומים שונים, אבל זה יכול גם לתת לגוף שלך זמן לנוח ולטעון מצברים.

הגעה לעוצמות אורגזמיות בסקס לא תמיד יכולה להיות קלה, אבל עם הטיפים האלה, אתה בהחלט יכול לתת לעצמך סיכוי טוב יותר לחוות את גלי העונג שאתה מחפש. המפתח הוא על כל התקשורת, התנסות, ולהתחבר לתוך הרגשות שלך. בהצלחה!

חדשות הגייז מאמרים נוספים

תל אביב: העיר התוססת של ישראל

ממוקמת על חוף הים התיכון, תל אביב היא אחת הערים השוקקות בישראל. עם התרבות התוססת שלה, החופים היפים וחיי הלילה התוססים, תל אביב הפכה ליעד חובה למטיילים מכל רחבי העולם. בפוסט בבלוג זה, נבחן מקרוב מה הופך את תל אביב לעיר כה…

תל אביב: העיר התוססת של ישראל

אוננות: שבירת הסטיגמה ואימוץ אהבה עצמית

אוננות, מילה שמעוררת לא פעם רגשות של בושה ומבוכה, היא מעשה שהיה אפוף סטיגמה במשך מאות שנים. למרות שמדובר בהתנהגות אנושית טבעית ונפוצה, היא עדיין נחשבת לנושא טאבו בתרבויות רבות. למרות זאת, מעשה ההנאה העצמית יש שפע של יתרונות לבריאות פיזית ונפשית…

אוננות: שבירת הסטיגמה ואימוץ אהבה עצמית

נערות ליווי: לחקור את עולם החברות המקצועית

בחברה המודרנית, הרעיון של שכירת נערת ליווי הפך מקובל יותר ואפילו מקובל חברתית. עם זאת, המונח "נערת ליווי" נושא לעתים קרובות קונוטציה שלילית, הקשורה לפעילות בלתי חוקית או ניצול. במציאות, עולם הליווי המקצועי הוא הרבה יותר מגוון ומורכב ממה שהסטריאוטיפים היו רוצים…

נערות ליווי: לחקור את עולם החברות המקצועית