מליצנים ועד סבתות, נישות פורנו הזויות

סיפורי סקס

295 מילים

על מה אתם חושבים כאשר מדברים על נישות פורנו? ואיזו נישה אהובה עליכם? האם יש סיכוי משהו מהרשימה הבאה הוא בהיסטוריית הדפדפן שלכם?

פורנו ליצנים – מה אתם מדמיינים בסרי פורנו, ערום וגוף חשוף. אבל יש אנשים שהם יותר בעניין של בגדי ליצן, פאה מתולתלת ואף אדום. לא יודע אם אלו חסכי ילדות או טראומות ילדות, אבל מסתבר שפורנו ליצנים סובר תאוצה. ולא תמיד הליצנים הם חמודים ומצחיקולים, לפעמים אלו הליצנים מהסוג המפחיד. 
פורנו סנטה קלאוס – אולי לא משהו ישראלי, אבל אתרי הפורנו מוכיחים כי זוהי נישה פופולרית, בעיקר לקראת חג המולד. פתאום חיפושי סנטה קלאוס מרקיעים שחקים באתרי הפורנו, ומושגים כמו 'SANTA'S LITTLE HELPER' מקבלים משמעות חדשה. 
סנטה קלאוס ידוע בתור הדמות שמתגמל ילדים טובים, אבל נראה שהוא אוהב במיוחד לתגמל ילדות רעות.
פורנו גודיזילה –  המינו המדוייק יותר הוא  קאיג'ו, אלו הן מפלצות ענק מהפולקלור היפני. האמת שלא נתקלנו בפורנו שכזה, רק קראנו עליו. מה שמעורר סקרנות גדולה לגבי האופן שבו זה מתצבע בפועל. האם זוהי תחפושת מגוחכת, או שיש משהו מרשים באמת?
לסבתא אין שיניים – כידוע שיניים זה הדבר שהכי לא בא בטוב על הזין שלכם. ובהתאם לכך יש בדיחות רבות על יכולות המציצה של סבתות ללא שיניים. אך מסתבר שהיפנים אינם מסתפקים בבדיחות. הם אוהבים לראות סבתות שולפות את השיניים התותבות ומתחילות למצוץ זין חם. 

סקס בזמן הנידה – אצל היהודים זה נחשב טאבו, ובכלל גם ברוב העולם לא נוהגים לעשות זאת. אך מנגד ישנן נשים שאומרות שהן מרגישות חרמניות במיוחד בתקופה זו, וגם גברים שנמשכים מאוד לנשים בתקופה זו. איננו יודעים מה עומד מאחורי זה, אולי זה בגלל נטיות ערפדיות ומשיכה לדם. אולי זה מגעיל אתכם, אבל אל תבואו אלינו בטענות, אנו רק מספרים לכם על זה. 

אז איזה פורנו אתם אוהבים לראות כאשר אתם מזמינים נערות ליווי מסוכנות  https://www.jrparlor.com או מבלים בדירות דיסקרטיות?

חדשות הגייז מאמרים נוספים

תל אביב: העיר התוססת של ישראל

ממוקמת על חוף הים התיכון, תל אביב היא אחת הערים השוקקות בישראל. עם התרבות התוססת שלה, החופים היפים וחיי הלילה התוססים, תל אביב הפכה ליעד חובה למטיילים מכל רחבי העולם. בפוסט בבלוג זה, נבחן מקרוב מה הופך את…

תל אביב: העיר התוססת של ישראל

אוננות: שבירת הסטיגמה ואימוץ אהבה עצמית

אוננות, מילה שמעוררת לא פעם רגשות של בושה ומבוכה, היא מעשה שהיה אפוף סטיגמה במשך מאות שנים. למרות שמדובר בהתנהגות אנושית טבעית ונפוצה, היא עדיין נחשבת לנושא טאבו בתרבויות רבות. למרות זאת, מעשה ההנאה העצמית יש שפע של…

אוננות: שבירת הסטיגמה ואימוץ אהבה עצמית

נערות ליווי: לחקור את עולם החברות המקצועית

בחברה המודרנית, הרעיון של שכירת נערת ליווי הפך מקובל יותר ואפילו מקובל חברתית. עם זאת, המונח "נערת ליווי" נושא לעתים קרובות קונוטציה שלילית, הקשורה לפעילות בלתי חוקית או ניצול. במציאות, עולם הליווי המקצועי הוא הרבה יותר מגוון ומורכב…

נערות ליווי: לחקור את עולם החברות המקצועית