מעולם לא עשיתי שלישיה עד ש…

סיפורי סקס

329 מילים

באותו הרגע הרגשתי קצת פוחד כשנכנסתי לחדר. מעולם לא עשיתי דבר כזה לפני כן, והרעיון של שלישייה עם שתי נערות ליווי הרגיש לי קצת מרתיע אבל גם מעורר. אבל גם כאשר התרגשתי, עדין זכרתי כי יש  לי זין גדול שגורם לי להרגיש בטוח ואני רוצה לגלות מה הוא מסוגל לעשות לשתי נשים חרמניות. 

הדבר הראשון ששמתי לב אליו היה גודלה העצום של המיטה.  זה היה ענק – קינג סייז אני מנחש – והיה הרבה מקום לשלושתנו. נשכבתי, מרגיש קצת מובך, כאשר שתי נערות הליווי התקרבו אליי. שתיהן צחקקו, בבירור נהנות ממראה איבר המין הגדול שלי.

לבי דפק בחוזקה שאחת מהן אחזה בי, מכוונת בעדינות את הזיןן הגדול שלי לתוכה, יש אל תוך הכוס החם והרטוב שלה.  הרגשתי עונג וחום בגופי כשהיא נעה קדימה ואחורה, מהר יותר ויותר.  יכולתי להרגיש את כל האנטומיה של הכוס שלה דרך הזין שלי.  המשכנו כך דקות אחרות, ואז התחלפנו. 

הפעם הנערה השנייה רכבה עליי, בדיוק כמו הראשונה.  הרגשתי בר מזל שיש לי שתי נשים כל כך יפות שמענגות אותי בו זמנית. זה היה מדהים – כל תחושה הועצמה על ידי השנייה.

הנערה השנייה הפתיעה אותי כאשר נעמגה עם הכוס שלה מול פני והכניסה אותו לפי.  לפיה. זו הייתה חוויה חדשה עבורי, והיא עוררה בי תחושות של הנאה עמוקה – גם בחורה רוכבת לי על הזין, וגם לאכול כוס באותו הזמן. הרגשתי שאני בעולם אחר כשהן מענגות  אותי ככה, שתיהן בהרמוניה מושלמת. זה הלך והתעצם, עד שהגוף שלי לא עמד בזה יותר והתיז זרם חזק של שפיך לבן. 

לבסוף שתיהן נשכבו לידי, מחבקות ומלפטות אותי. הרגשתי כל כך שלם, כל כך מרוצה. לא האמנתי שחוויתי משהו כל כך אינטימי וכל כך אינטנסיבי עם שתי זרות.  זו באמת הייתה אחת החוויות המדהימות בחיי.

כששכבתי שם לאחר מכן, מנסה להסדיר את נשימתי, הייתי מוצף ברגשות החוויה. הרגשתי כל כך בר מזל שיש לי זין כל כך גדול, ושיכולתי להעניק הנאה כזו לשתי נשים בו זמנית. מעולם לא יכולתי לדמיין דבר כזה לפני כן, אבל עכשיו אני יודע מה פספסתי. זה היה באמת לא יאומן. כל הכבוד לנערות של www.sexroom.co.il

חדשות הגייז מאמרים נוספים

תל אביב: העיר התוססת של ישראל

ממוקמת על חוף הים התיכון, תל אביב היא אחת הערים השוקקות בישראל. עם התרבות התוססת…

תל אביב: העיר התוססת של ישראל

אוננות: שבירת הסטיגמה ואימוץ אהבה עצמית

אוננות, מילה שמעוררת לא פעם רגשות של בושה ומבוכה, היא מעשה שהיה אפוף סטיגמה במשך…

אוננות: שבירת הסטיגמה ואימוץ אהבה עצמית

נערות ליווי: לחקור את עולם החברות המקצועית

בחברה המודרנית, הרעיון של שכירת נערת ליווי הפך מקובל יותר ואפילו מקובל חברתית. עם זאת,…

נערות ליווי: לחקור את עולם החברות המקצועית