עיסוי לגברים נשואים

סיפורי סקס

305 מילים

קבלת עיסוי היא אחת הדרכים הטובות ביותר להירגע ולהשתחרר, וגברים נשואים צריכים לנצל את היתרונות הפיזיים והרגשיים הרבים שעיסוי יכול להביא.

עיסוי הוא לא רק מועיל לגוף, אבל זה יכול להיות מועיל מאוד עבור הנפש גם כן. מחקרים הראו כי קבלת טיפולי עיסוי על בסיס קבוע יכולה להפחית את רמות הלחץ, לעזור להפחית חרדה ודיכאון, ולשפר את הרווחה הכללית של אנשים. בנוסף, מחקרים קשרו טיפול בעיסוי לשיפור ויסות ההורמונים, שיפור הגמישות בשרירים ובמפרקים ושיפור הצלילות המחשבתית.

עבור גברים נשואים, עיסוי יכול להיות דרך מצוינת להירגע אחרי יום עמוס, בין אם זה אומר לעבוד שעות ארוכות במשרד או לטפל במשפחה. עיסוי עוזר לשחרר את המתח הבנוי של יום מלחיץ, עוזר לשפר את העיכול, ומגביר את זרימת הדם הכללית. עיסוי גם מרגיע שרירים תפוסים וכואבים, מה שיכול לעזור להקל על כאבי מפרקים, להפחית עייפות ולשפר את איכות השינה.

ברמה המשנית, עיסוי קבוע יכול גם לעזור לשפר את התקשורת ואת האינטימיות הרגשית בין בעל ואישה. במהלך העיסוי, אישה יכולה לגעת וללטף את בעלה ולספק תחושה של נוחות וקרבה. עיסוי גם מגביר את רמות האוקסיטוצין, אשר נקשר לחיבור והתקשרות גדולים יותר במערכות יחסים. ושלא לדבר על ההפי אנדינג של העיסוי, זה בכלל מרגיע את הגבר. 

לא משנה כמה אתם עסוקים, פנו זמן למפגשי עיסוי קבועים כזוג. זוהי דרך מצוינת לטפל בגוף שלך ואת מערכת היחסים שלך.

עיסוי אצל נערות ליווי

לא כל הגברים הנשואים מקבלים עיסוי בבית, ואם אם מקבלים אז לא תמיד יש לו סוף טוב. ובכלל לא כל הנשים מיומנות באומנות העיסוי האירוטי. מסיבה זו גברים רבים פונים אל נערות הליווי. למשל באמצעות בילוי עם נערות ליווי בחולון, גברים בקלות יכולים לקבל עיסוי טוב. זהו גם עיסוי איכותי ומשחרר מאוד, והוא גם ניתן על ידי נערות סקסיות. אתם יכולים לבחור את הנערות, והיה מאוד נעים לקבל מהן עיסוי בערום מלא עם הרבה מאוד מגע, תשוקה ופורקן. 
אתם פשוט חייבים לנסות את זה! אין כמו בילוי עם נערות ליווי

חדשות הגייז מאמרים נוספים

זנות: חקירה של המקצוע העתיק ביותר בעולם

זנות, פעולה של עיסוק בפעילות מינית תמורת כסף, הוא נושא שזכה לתשומת לב עצומה לאורך ההיסטוריה. זנות, המכונה לעתים קרובות המקצוע העתיק ביותר…

זנות: חקירה של המקצוע העתיק ביותר בעולם

תל אביב: העיר התוססת של ישראל

ממוקמת על חוף הים התיכון, תל אביב היא אחת הערים השוקקות בישראל. עם התרבות התוססת שלה, החופים היפים וחיי הלילה התוססים, תל אביב…

תל אביב: העיר התוססת של ישראל

אוננות: שבירת הסטיגמה ואימוץ אהבה עצמית

אוננות, מילה שמעוררת לא פעם רגשות של בושה ומבוכה, היא מעשה שהיה אפוף סטיגמה במשך מאות שנים. למרות שמדובר בהתנהגות אנושית טבעית ונפוצה,…

אוננות: שבירת הסטיגמה ואימוץ אהבה עצמית