5 דרכים טבעיות לרפא בעיות זיקפה

סיפורי סקס

289 מילים

תפקוד לקוי של זיקפה הוא בעיה נפוצה אך רצינית עבור גברים רבים. זה יכול להוביל לתחושות של דיכאון, חרדה, ואובדן החשק המיני. למרבה המזל, ישנן דרכים טבעיות לעזור לטפל ואפילו לרפא ED. הנה 5 פתרונות טבעיים ויעילים שכדאי לנסות:

1. תרגילי רצפת האגן: חיזוק שרירי רצפת האגן באמצעות פעילות גופנית הוא אחד הפתרונות הטובים והטבעיים ביותר ל-ED. תרגילי רצפת אגן – הידועים גם בשם תרגילי קיגל – כוללים כיווץ ושחרור השרירים בהם אתם משתמשים כדי לעצור את זרימת השתן. לאחר חיזוק השרירים, תסמיני ED יכולים לעתים קרובות להיות ממוזער או הפוך במקרים מסוימים.

2. תוספי צמחים: תוספי צמחים הם בחירה פופולרית נוספת עבור גברים המעוניינים לטפל ב- ED באופן טבעי. חפשו מרכיבים טבעיים הידועים כמסייעים לשפר ולשמור על זרימת הדם לפין, כגון ג'ינסנג, שורש מאקה ועשב עז חרמן. ויטמינים ומינרלים אחרים שמחקרים מראים שיכולים לעזור ל-ED כוללים ויטמין B6, ויטמין C ואבץ.
www.belembassy.co.il

3. הפחתת מתח: מתח, חרדה ודיכאון יכולים כולם להוביל ל- ED. התמקדו בדרכים להפחית את הלחץ בחיי היומיום שלכם, כגון מדיטציה, יוגה ופעילות גופנית. נסו לישון מספיק בכל לילה, ואל תשכחו לקחת הפסקות במהלך היום כדי לטעון מצברים.

4. להפסיק לעשן: עישון יכול לגרום נזק לעורקים אשר יכול להוביל ED. הפסקת עישון יכולה לעזור לטפל ED בטווח הארוך, כמו גם לשפר את הבריאות הכללית שלך.

5. בצעו בדיקות תקופתיות: ודאו שאתם מעודכנים בבדיקות הבריאות הרגילות שלכם. ED יכול לעתים קרובות להיות סימן לבעיות בריאות פיזיות או נפשיות אחרות, כגון לחץ דם גבוה, סוכרת או דיכאון. ביקור אצל רופא כדי לטפל בכל בעיות הבריאות הבסיסיות יכול לעזור למזער את תסמיני ED.

תפקוד לקוי של זיקפה יכול להיות נושא קשה ומביך להתמודד איתו. אבל עם פתרונות טבעיים כגון תרגילי רצפת האגן, תוספי צמחים, הפחתת מתח, הפסקת עישון, בדיקות בריאות קבועות, אתה יכול לנקוט צעדים לקראת פתרון זה ושיפור חיי המין שלך.

חדשות הגייז מאמרים נוספים

זנות: חקירה של המקצוע העתיק ביותר בעולם

זנות, פעולה של עיסוק בפעילות מינית תמורת כסף, הוא נושא שזכה לתשומת לב עצומה לאורך ההיסטוריה. זנות, המכונה לעתים קרובות המקצוע העתיק ביותר בעולם, הייתה…

זנות: חקירה של המקצוע העתיק ביותר בעולם

תל אביב: העיר התוססת של ישראל

ממוקמת על חוף הים התיכון, תל אביב היא אחת הערים השוקקות בישראל. עם התרבות התוססת שלה, החופים היפים וחיי הלילה התוססים, תל אביב הפכה ליעד…

תל אביב: העיר התוססת של ישראל

אוננות: שבירת הסטיגמה ואימוץ אהבה עצמית

אוננות, מילה שמעוררת לא פעם רגשות של בושה ומבוכה, היא מעשה שהיה אפוף סטיגמה במשך מאות שנים. למרות שמדובר בהתנהגות אנושית טבעית ונפוצה, היא עדיין…

אוננות: שבירת הסטיגמה ואימוץ אהבה עצמית