5 סיבות לחקור פנטזיות ארוטיות וכיצד להתחיל

סיפורי סקס

527 מילים

למרות שזה עדיין עשוי לשאת סטיגמה בלקסיקון התרבותי, אין להתעלם מחקירת פנטזיות ארוטיות כשמדובר ביצירת קשר נלהב ואינטימי עם בן / בת הזוג שלך. פנטזיות ארוטיות הן דרך מצוינת לפתוח שיחות עמוקות ומשמעותיות יותר עם בן הזוג, להבין מטרות, ולהגביר את ההנאה והסיפוק בחדר המיטות. הנה 5 סיבות מדוע חקר פנטזיות ארוטיות צריך להיות על סדר היום שלך:

זה מעמיק את הקשר שלך

חקירת הפנטזיות הפרועות ביותר שלך עם בן / בת הזוג שלך יכולה להגביר את רמת האינטימיות והאמון שלך. כשאתם נפתחים בפני בני הזוג שלכם לגבי הדברים שאתם חוששים שהם "שם בחוץ" מכדי לדון בהם, אתם מראים להם כמה אתם מוכנים לבטוח בהם וכמה אתם מוכנים להיפתח אליהם. זה יוצר קשר משמעותי יותר שיכול להוביל למערכת יחסים מספקת יותר.

פורטל מומלץ XL Girls
זה מגביר את ההנאה שלך

חקירת הפנטזיות הארוטיות שלך, גם אם הן מעולם לא מומשו, יכולה לעתים קרובות להוביל להנאה רבה יותר בחדר המיטות. לעתים קרובות יכולה להיות חרדה מסוימת כאשר דנים בפנטזיות עם בן הזוג שלך בגלל הפחד משיפוט או דחייה. עם זאת, לאחר מרחב בטוח אשר השותף שלך יוצר שבו אתה יכול בבטחה לחקור את הרצונות שלך יכול לעתים קרובות להוביל להבנה טובה יותר של מה באמת מדליק את שניכם.

זה מקדם מודעות עצמית

חקירת הפנטזיות הארוטיות שלך יכולה לעזור לך או לבן זוגך להיות מודעים יותר לעצמם. ככל שתלמדו יותר על הפעולה והדיאלוג שהכי מלהיבים אתכם, תהפכו לבקיאים במה שבאמת מדליק אתכם, מה שיוביל לשיפור הביטחון בחדר המיטות.

זה מאפשר לך להתנסות בבטחה

בשל השיחה המוגברת והאמון שחקירת פנטזיות ארוטיות מעודדת, אתה והשותף שלך יכולים לחקור בביטחון רב יותר מגוון רחב של פעילויות בתוך גבול בטוח ומובן הדדית. גישה למגוון רחב יותר של פעילויות מאפשרת מידה רחבה יותר של הנאה וסיפוק.

זה משחרר את הדמיון שלך

הפנטזיות שלך לא חייבות להישאר בחדר השינה. חקירה ודיבור על הפנטזיות שלך מאפשר לך להפתיע את השותף שלך עם לילה "ספונטני" או יום של פנטזיה מתעורר לחיים. זה יכול לכלול משהו פשוט כמו שליחת טקסט סוגסטיבי בעבודה או מורכב כמו שניכם משחק סצנה מהפנטזיה המשותפת האחרונה שלכם.

אז איך מתחילים לחקור פנטזיות ארוטיות? הנה כמה צעדים שיעזרו לך ולבן זוגך לחקור פנטזיות ארוטיות יחד:

1. קבעו את כללי היסוד: חשוב שגם אתם וגם בן הזוג שלכם תסכימו על מערכת גבולות שתגרום לשניכם להרגיש בנוח. זה יכול לכלול את הפרטים של אילו פנטזיות אתה מוכן לחקור בחדר השינה או שאתה יכול להגדיר מילה בטוחה כאשר אתה מרגיש משהו יוצא מכלל שליטה.

2. דברו יחד על פנטזיות: ברגע שיש לכם מערכת ברורה של כללי יסוד, שניכם צריכים לדון בפנטזיות שלכם בפתיחות ובכנות. זה יכול לכלול תיאור מילולי של כמה דברים שהייתם רוצים לנסות בחדר השינה או אפילו לשחק משחק כמו "אמת או העזה" המאפשר לכם לחקור את הרצונות אחד של השני ללא חשש משיפוט.

3. ממש את הפנטזיות שלך: ברגע שאתה ובן זוגך מרגישים בנוח עם הפנטזיות אחד של השני, אתה יכול לאט לאט להתחיל לשלב אותם בפעילויות בחדר השינה שלך. זה יכול לכלול הוספת פריטי לבוש שונים כחלק ממשחק תפקידים, התנסות בתנוחות שונות, או אפילו שילוב צעצועי מין שונים בשגרה שלך.

חקירת הפנטזיות שלך ושילובן בפעילויות בחדר השינה שלך יכולה להוביל לחיי מין מסופקים יותר, כמו גם לקשר עמוק ואינטימי יותר בינך לבין בן זוגך. אל תפחדו לחקור את הרצונות הפרועים ביותר שלכם, שכן שיחה כנה ופתוחה עליהם מובילה לעתים קרובות לחיי מין מלאי תשוקה ומספקים.

חדשות הגייז מאמרים נוספים

זנות: חקירה של המקצוע העתיק ביותר בעולם

זנות, פעולה של עיסוק בפעילות מינית תמורת כסף, הוא נושא שזכה לתשומת לב עצומה לאורך ההיסטוריה. זנות, המכונה לעתים קרובות המקצוע העתיק ביותר בעולם, הייתה חלק מהחברה האנושית במשך מאות שנים, עם עדויות מתועדות שראשיתן בתרבויות עתיקות כמו מסופוטמיה, יוון ורומא. למרות ההיסטוריה הארוכה שלה,…

זנות: חקירה של המקצוע העתיק ביותר בעולם

תל אביב: העיר התוססת של ישראל

ממוקמת על חוף הים התיכון, תל אביב היא אחת הערים השוקקות בישראל. עם התרבות התוססת שלה, החופים היפים וחיי הלילה התוססים, תל אביב הפכה ליעד חובה למטיילים מכל רחבי העולם. בפוסט בבלוג זה, נבחן מקרוב מה הופך את תל אביב לעיר כה ייחודית ומרגשת. היסטוריה…

תל אביב: העיר התוססת של ישראל

אוננות: שבירת הסטיגמה ואימוץ אהבה עצמית

אוננות, מילה שמעוררת לא פעם רגשות של בושה ומבוכה, היא מעשה שהיה אפוף סטיגמה במשך מאות שנים. למרות שמדובר בהתנהגות אנושית טבעית ונפוצה, היא עדיין נחשבת לנושא טאבו בתרבויות רבות. למרות זאת, מעשה ההנאה העצמית יש שפע של יתרונות לבריאות פיזית ונפשית כאחד. בפוסט בבלוג…

אוננות: שבירת הסטיגמה ואימוץ אהבה עצמית