8 פנטזיות ארוטיות כדי לגרום לליבידו שלך לזרום

סיפורי סקס

492 מילים

האם אתה מחפש לחקור את התשוקות הארוטיות שלך ולהרחיב את הרפרטואר החושני והמיני שלך? אם אתה במצב רוח להוסיף קצת רוחש לחיי המין שלך, לחקור את הפנטזיות הקינקיות שלך יכול להיות דרך מצוינת לעשות זאת. אין פנטזיות זהות בין שני אנשים, אז היו יצירתיים וסננו כמה מהרעיונות הסקסיים שלכם כדי לגלות מה מדליק אתכם. הנה 8 פנטזיות ארוטיות כדי לגרום לליבידו שלך לזרום.

משחק תפקידים. כניסה לדמות יכולה להפוך כל מפגש מיני משעמם להרפתקה נלהבת. עשו תורות בכל תפקיד, ושיחקו דמות שתלטנית פעם אחת ובן זוג ביישן בפעם הבאה. בין אם אתה המורה והתלמיד או קאובוי והלאסו שלו, להתמכר לקצת אמונה מגרה את הדמיון ונותן לך רשות לחקור עולם חדש של אפשרויות.

אקסהיביציוניזם. אם אי פעם היו לך פנטזיות להיתפס על ידי המשטרה בזמן שאתה עסוק בסשן איפור מהביל, או לקבל סידור מציצני של צפייה על ידי קהל מוקסם בזמן קיום יחסי מין – או פשוט לפנטז על קיום יחסי מין במקום ציבורי – אקסהיביציוניזם עשוי להיות הפנטזיה בשבילך. למרות שמציצנות יכולה להיות חלק מפנטזיה פורצת גבולות זו, אתה ובן זוגך צריכים לוודא שכל הגבולות מכובדים.

שימוש בצעצועים. נסה להתנסות עם צעצועי מין כדי להביא כמה תכונות של הפנטזיות שלך לחיים. החדרת צעצועי מין ואביזרים משפרי מין לחדר השינה יכולה להביא רמה מוגברת של הנאה ויכולה לשמור על דברים חריפים. צעצוע חדש יכול להיות מהנה לשני בני הזוג, מוויברטורים ואזיקים ועד דילדו וצעצועים אחרים, ויכול לשדרג את חוויית חדר השינה.

שעבוד ומשמעת. בני זוג יכולים לנסות לעשות תורנות בתפקידים של דומיננטי וכנוע – לשחק תרחישים של להיות אחראי, קשור, מכות, עיניים מכוסות ועוד. אל תפחדו לחקור את הצד הקינקי שלכם, וזכרו תמיד לשמור על תקשורת פתוחה, כך שאף אחד מבני הזוג לעולם לא יילקח רחוק מדי, מהר מדי.

חושניות. זוהי אחת הפנטזיות הרומנטיות והאינטימיות ביותר, והיא יכולה להיות פשוטה כמו לחקור את ההנאה של מגע עם השותף שלך. מעיסויים איטיים וחושניים ועד לילה מלא בליטופים מלאי תשוקה, החושניות מזמינה בני זוג לשחרר את תענוגות האינטימיות תוך התמקדות יותר בתחושות העונג מאשר במטרת האורגזמה.

ארוטיקה בחוץ. צאו לכיף בחוץ והתמכרו לקצת ארוטיקה בחוץ. תיהנו מטבילה נעימה בבריכה או בים יחד, חוו סקס בחוף הים או שוטטו בפארק וערכו פיקניק בחיק הטבע. קח את המשחק החושני שלך בחוץ ותן לליבידו שלך להשתולל עם קצת הנאה בחוץ.

השמיים הם הגבול. אפשרו לפרסונה המאושרת שלכם, לכל דבר, להוביל את הדרך בפנטזיה המינית הזו. הוציאו את העכבות שלכם מהתמונה, הביעו את הרצונות האמיתיים שלכם והרוויחו ממשחק ללא דאגות. פנטזיות נפוצות שנופלות תחת זה כוללות שלישיות, אקסהיביציוניזם, שלישיות, החלפת שותפים, או כל דבר שייחשב טאבו.

גיבורת על סקסית. גלם דמויות מהסרטים הארוטיים האהובים עליך, רומנים או קומיקס והפעל את הפנטזיות האהובות עליך. זה עשוי לכלול לבישת תחפושת גיבור על, לבישת הלבשה תחתונה שובבה או אפילו סן-שיימינג! לא משנה מהי הפנטזיה המינית שלכם, הגשימו את הפנטזיה האולטימטיבית שלכם והיו יצירתיים.

ברגע שתשחררו את הרצונות הפנימיים שלכם, מחכה לכם הרפתקה. הקפידו לשמור על תקשורת פתוחה עם בן הזוג שלכם כדי להבטיח שכולם ירגישו בטוחים ומכבדים, ושכל הגבולות והרצונות שלכם מובנים. עכשיו תן לדמיון שלך קצת תרגיל ולחקור את 8 פנטזיות ארוטיות שהוזכרו לעיל כדי לקבל את הליבידו שלך זורם.

חדשות הגייז מאמרים נוספים

זנות: חקירה של המקצוע העתיק ביותר בעולם

זנות, פעולה של עיסוק בפעילות מינית תמורת כסף, הוא נושא שזכה לתשומת לב עצומה לאורך ההיסטוריה. זנות, המכונה לעתים קרובות המקצוע העתיק ביותר בעולם, הייתה חלק מהחברה האנושית במשך מאות שנים, עם עדויות מתועדות שראשיתן בתרבויות עתיקות כמו מסופוטמיה,…

זנות: חקירה של המקצוע העתיק ביותר בעולם

תל אביב: העיר התוססת של ישראל

ממוקמת על חוף הים התיכון, תל אביב היא אחת הערים השוקקות בישראל. עם התרבות התוססת שלה, החופים היפים וחיי הלילה התוססים, תל אביב הפכה ליעד חובה למטיילים מכל רחבי העולם. בפוסט בבלוג זה, נבחן מקרוב מה הופך את תל…

תל אביב: העיר התוססת של ישראל

אוננות: שבירת הסטיגמה ואימוץ אהבה עצמית

אוננות, מילה שמעוררת לא פעם רגשות של בושה ומבוכה, היא מעשה שהיה אפוף סטיגמה במשך מאות שנים. למרות שמדובר בהתנהגות אנושית טבעית ונפוצה, היא עדיין נחשבת לנושא טאבו בתרבויות רבות. למרות זאת, מעשה ההנאה העצמית יש שפע של יתרונות…

אוננות: שבירת הסטיגמה ואימוץ אהבה עצמית